Обережно «Бібліоміст»!

Переконаний, що багатьох моїх колег-бібліотекарів давно вже дратує та «магучая кучка» партнерів (у більшості  штатівське коріння), яка об’єднала свої зусилля і розпочала захаращувати компутерами та всякими вайфаями бібліотеки наших рідненьких міст і сіл. Як добре, що у нас є безстрашний директор Книжкової палати України пан Микола Сенченко, який завжди готовий зірвати маску з окупанта: «Хто не міг відповісти на виклик США аналогічною зброєю, тобто на гармати гарматами, опинився на плантації. Сьогодні ворог використовує останнє ноу-хау у сфері завоювання країн і народів – інформаційні гармати. Країнам, що дотепер вважають інформаційні бомбардування просвітницькою місією і прийомом «у загальний європейський будинок», забезпечена плантація».

33 коментарі:

  1. Отак пий з Паном каву з бастурмою :)

    ВідповістиВидалити
  2. ага, це віднедавна така тенденція модна, ага

    "Если наши факультеты журналистики, курсы и журналистские программы обучения и дальше будут финансироваться соросоподобными, то мы и дальше будет проигрывать информационные войны. Потому что обучать журналистов за чужие деньги равносильно взращиванию иностранной армии в собственном государстве"

    http://telegrafua.com/545/politics/11437/

    ВідповістиВидалити
  3. Pani Ne Bibliotekar: Я тоді ще не знав, що у вашій лавацці прихована інформаційна гармата! А ось тепер прочитав ВКП і розумію, що дивом уникнув плантації))

    ВідповістиВидалити
  4. @Pan - це ви дарма думаєте, що уникнули... бо під час "другої серії" в Києві... ой.... що буде!

    ВідповістиВидалити
  5. @Наталья: все вірно, це шлях до перемоги! ЗМІ повинні бути тільки державними і нехай тоді спробує якась журналюга написати, що ми програємо в інфовійні, чи в футболі, чи ком'пютеризації, чи в гонці озброєнь...

    ВідповістиВидалити
  6. З іншого боку (ну, я ж завжди шукаю позитив, це вже невиліковно :)) якщо наша влада так перелякається, що прикриє гамериканські організації, може вона нарешті щось сама (в тому числі й бібліотеки) почне нормально фінансувати?

    ВідповістиВидалити
  7. @Pani Ne Bibliotekar: як ж мені від вас захиститись? що там радять?.. ага... "на гармати гарматами". Гмм... то що мені тепер їхати американські села компутеризовувати??

    ВідповістиВидалити
  8. @Pan: Та вони вже компутерізовано-інтернетизовані по самі вуха! Пропоную альтернативу - украінізувати. Головне - дивіться там не "слейтесь с местным населением" :)

    ВідповістиВидалити
  9. @Juliett: ...вже компутерізовано-інтернетизовані...

    Ось вам і яскравий приклад інформаційної гармати! Але ми, постійні читачі науково-практичного журналу, прекрасно знаємо, що местниє там голі, босі, безграмотні і живуть у резерваціях. lol

    ВідповістиВидалити
  10. Анонім16.11.10, 21:52

    Сенченко прав на 100%. А вы базарите, панове библиотекари... и не более. Пустая болтовня

    ВідповістиВидалити
  11. Анонім16.11.10, 22:01

    Сенченко не прав на 100%.

    ВідповістиВидалити
  12. @Анонім №1: розкажіть, що це балтавня >1000 публічних бібліотек України.

    ВідповістиВидалити
  13. Анонім17.11.10, 12:14

    А вообще, Пан Библиотекарь, вы напрасно развиртуализировались! После этого, наблюдая за вашим блогом и перепиской в комментариях, отмечаю существенное снижение той планки, которую вы первоначально задали своим блогом.

    Очень много интересной, и действительно актуальной информации узнал из вашего блога, хотя регулярно слежу за библиотечными трендами.

    Так вот, в чем вижу проблему:
    1.Теперь ваша НЕанонимность, позволяет общаться с вами в стиле социальных сетей, с легким налетом ПАНИбратства и похлопываниями по плечу (при этом обсуждения темы не получается, получаются какие-то нелепые заигрывания, которые можно перенести в личную переписку, а не размещать в каждый пост)

    2. Теперь вы вынуждены писать, с оглядкой на своих реальных знакомых: А не кидаю ли Я часом камушек в сторону их болотца (в том, что там классическое библиотечное болото, которое в своих постах вы часто критикуете, сомневаться не приходится).

    3.Теперь, любой может упрекнуть и вас в том, что работая там где вы работаете, также много не сделано по тем или иным причинам.

    Правда в случае с вами, Блог - ваша индульгенция и искупление всех недоработок в вашей библиотеке. Т.к. такого профессионального блога на территории бывшего СНГ еще поискать (как в плане информации, так и в стиле ее подачи)

    Понятно, что нужно было сделать презентацию, но можно было сделать ее просто онлайн, сохранив анонимность автора. У вас не развлекательный блог, а профессиональный, а в этой среде работают другие правила коммуникаций. Там могут быть и обиды и критика, но именно это являлось дигателем для развития читающих этот блог библиотек, а когда человек неанонимен это уже конкретные обиды, на конкретного человека. Когда ваши посты уже не воспринимаются как мнение человека со стороны, объективного и незаангажированного. (как это должно быть в проф.блоге) Незнаю, понимаете ли вы, о чем я пытался написать, это такая тонкая грань, но со стороны она чувствуется. Причем именно с момента вашей развиртуализации.

    Я ни в коем случае не отбрасываю идею нормального человеческого общения, но в рамках вашего блога, это скорее вредит профессиональной составляющей и ииджу.

    ВідповістиВидалити
  14. @Аноним - ваше мнение, безусловно, имеет право на существование и я его уважаю. Но у многих людей это мнение совершенно противоположное, и поспособствовала этому именно та "развиртуализация", которую вы так критикуете. Я была во время мастер-класса в реале и видела, какие результаты это принесло В РЕАЛЬНОЙ ЖИЗНИ ДЛЯ РЕАЛЬНЫХ (а не только виртуальных анонимов) БИБЛИОТЕКАРЕЙ.

    А насчёт ПАНИбратства - оно только способствует популяризации ресурса. Об этом неумолимо говорит обычная статистика

    ВідповістиВидалити
  15. Погоджуюсь з анонімом (той, що №3, здається). Дуже доречні зауваження, особливо пункт №2.

    ВідповістиВидалити
  16. Pani Ne Bibliotekar17.11.10, 13:08

    @Аноним - а никто и не говорит, что негатива не должно быть. Именно негатив и заставляет людей шевелиться.

    Результатов есть очень много, и если вы их (пока) не видите, то это только говорит о том, что вы невнимательно наблюдаете (я так понимаю, что вы сами не столько работаете в этой сфере, сколько наблюдаете за "болотом"?). Но скоро и вы их увидите, в т.ч. и статистику, и ИНТЕРЕСНЫЕ БИБЛИОТЕЧНЫЕ блоги. Просто мы пока их не очень афишируем, особенно для анонимов.

    ВідповістиВидалити
  17. о,Аноним и Ihor Klishch - ревнуют мущщины...

    а здорово действует закон, когда любая группа на третьем по счету занятии по чему угодно пытается рассказать лидеру, каким она его видит и хочет видеть?

    боюсь, ПБ,что после уж нашего знакомства вы испортитесь окончательно и потеряете поддержку верных анонимов; мне так всю жизнь и сообщают " ты плохо на людей влияешь, они неуправляемые становятся, поди стань в угол, постой там одна"

    мама мия, может, я останусь дома?

    ВідповістиВидалити
  18. 2Наталья
    :-)
    І звідки тільки взялась ця Pani Ne Bibliotekar?!

    ВідповістиВидалити
  19. Ігоре, я майже впевнена, що це шпигунка, заслана з метою спортити єдиного на всю країну ПБ.
    Отже, мети своєї вона досягла, не той вже ПБ, каже народ, не той...
    тож хутко займайте його місце, бо інші припруться і займуть
    до речі, моя колежанка добре вас згадувала, повернувшись з тренінгу (о, може її там теж...спортили?)

    ВідповістиВидалити
  20. @Анонім: ВИ ПРАВІ. Все вірно. Дякую, що не полінувались, написали і сподіваюсь вчасно мене зупинили.

    Індульгенцій мені не потрібно. Рівень заміток трохи впав. Є таке. Коментарі – без коментарів.

    Розвіртуалізувався, бо Айрекс запропонував провести конкурс. От і все. Конкурс був для мене дорожчий за анонімність.

    Закидів, упрьоків стосовно «моєї бібліотеки» не боюсь. Моя посада не дозволяє мені впливати на її роботу. Та і сумніваюсь, що могли б бути якісь закиди – бібліотекарі бояться власної тіні.

    Лише стосовно «с оглядкой» не знаю. Де саме я когось «не добив», промовчав?

    ВідповістиВидалити
  21. Наталя, у нас тут своя ніша, а ПБ - єдиний і неповторний, і так вважає не одна Pani Ne Bibliotekar.
    Вашій колєжанці - вітання, всім іншим, зокрема аноніму, - пардон за офтоп.

    ВідповістиВидалити
  22. Pani Ne Bibliotekar17.11.10, 14:15

    @Ihor Klishch - коли зустрінемось наступного разу, розкажу вам свою детальну біографію, в тому числі всі "звідки й чому" - не злякаєтесь? :)

    ВідповістиВидалити
  23. @Pani Ne Bibliotekar: схоже «анонім» це саме той читач, який не хоче, щоб «бібліотекарі веселили до смерті». Можливо, справді час переосмислити зроблене і задуматись чи тією дорогою ми йдемо.

    @Наталья: сподіваюсь, що ми таки зустрінемось і хто зна... може це закінчиться чимось добрим).

    @Ihor Klishch: ... особливо пункт №2...

    Може хоч ви мені скажете, у чиє болотце я не наважився камушек кинути?

    ВідповістиВидалити
  24. Ігоре, а де ваша ніша? ви профіль закрили, я не можу її знайти )))
    нахабно вважаю, що ми всї єдині і неповторні, чи ні?
    всяка пані має право на свої уподобання, пани - теж
    більше цікавих блогів - більше уподобань
    а поки що вибирати особливо нема з чого (((

    ВідповістиВидалити
  25. 2Pani Ne Bibliotekar
    Готовий перебороти свій страх. А "наступний раз" можна організувати навіть і завтра, якщо будете на місці.

    2ПБ
    Мав на увазі перспективу.

    2Наталья
    Ну, Ви ж знаєте всю цю історію з нашою нішею. Може, колись згодом.

    ВідповістиВидалити
  26. Pani Ne Bibliotekar17.11.10, 15:05

    @Pan - кожен має право на свою думку, тому немає сенсу сперечатися про людські смаки та вподобання. Є така гарна фраза - я не пряник, чтобы всем нравиться...

    Так само і з бібліотеками - комусь хочеться, щоб вони були веселішими - це, зокрема, й методична служба однієї відомої київської бібліотеки, блог якої мене завжди тішить, і не тільки. А комусь (як вашому вболівальнику аноніму) хочеться, щоб бібліотеки й особливо бібліотекарі були надзвичайно серйозними та критичними.

    На завершення хочу лише сказати, що переважній більшості жінок (адже саме вони складають більшість бібліотечних працівників або, як їх ніжно назвав анонім, це саме "болото") по вуха вистарчає серйозності і на роботі, і особливо в сімейному житті-бутті, яке в основному на їх плечах, тому вони аж ніяк не мріють ані про серйозних бібліотекарів, ані про серйозні бібліотечні блоги. Finish

    ВідповістиВидалити
  27. @Pani Ne Bibliotekar: часто чув слово "болото". ним називають не людей, а модель роботи установи, при якій свідомо нищаться нові ідеї, карається ініціатива, кар'єра досягається лише шляхом хабаря, що неодмінно призводить до цілковитої апатії та непрацездатності колективу.

    ВідповістиВидалити
  28. Pani Ne Bibliotekar17.11.10, 15:55

    @Pan - цілком погоджуюся, я теж чула саме таке визначення. Але Анонім назвав "болотом" саме людей... що й вивело мене з рівноваги... і невідомо коли приведе назад :)

    ВідповістиВидалити
  29. Анонім17.11.10, 16:04

    "Серьезность/веселость", как жаль что вы так и не поняли, что я хотел сказать.
    Ну в общем то мой комментарий был адресован Пану Библиотекарю, судя по его реакции, он понял что я пытался сказать, и это главное) А опытом общения с женскими коллективами, на болотистой местности, более чем достаточно. Радовался островку профессионализма на просторах интернета, каким является этот блог и его автор, но вот и сюда добралась "безудержная веселость" (ТМ), вечная спутница скучающих библиотечных сотрудников.

    ВідповістиВидалити
  30. ой, не знаю, как вы, коллеги-блоггеры, а я уже ржу-нимагу
    вчера чуть не плакала, сегодня спасибо этому доброму человеку - рассмешил
    пошла ваять что-нибудь про свое болотистое, чтоб не вытаптывать этот островок профессионализма, заповедник этот, где водятся такие прикольные анонимы..

    ВідповістиВидалити
  31. Ганна18.11.10, 17:06

    "Переконаний, що багатьох моїх колег-бібліотекарів давно вже дратує та «магучая кучка» партнерів"

    Чому ж ви так переконані, Пане Бібліотекарю?
    А яка альтернатива пропонується?

    ВідповістиВидалити
  32. @Ганна: Вам знайоме слово іронія?

    ВідповістиВидалити
  33. Ганна18.11.10, 17:44

    :))) Ясно, понял!! може, зачепила картинка чи біс поплутав! :)

    ВідповістиВидалити