«Я спросил тебя: – Зачем идете в горы вы?»

УБА в Славську (звідси).

58 коментарів:

  1. Анонім09.03.11, 19:38

    Боже, что это за цирк?
    На это страшно смотреть))

    Единственное, что есть веселого в этом видео - музыка. От всего остального не покидает чувство убогости и какой-то нелепости. Впрочем, грань между работниками библиотек и продавщицами с рынка практически стерлась. Единственное, что продавщицы рынка не рвутся пока в блоги для привлечения аудитории.

    p.s.Слово "креатив" заиграло новыми красками после просмотра этого шедевра))

    ВідповістиВидалити
  2. Ото ж. А в Вікіпедії нема кому попрацювати...Статті на бібліотечну тематику то просто ....

    ВідповістиВидалити
  3. @ALL: Мені сподобалось. Ну, щоправда, для чого все це і далі не зрозуміло, спишемо це вже на фірмовий почерк. Але погодьтесь, зроблено набагато щиріше, свіжіше ніж вже традиційні кисло-розумні обличчя з семінарів.

    @Galyna: проблема ненаповнення Вікіпедії, це проблема модераторів Вікіпедії.

    ВідповістиВидалити
  4. ну певно що. Модератори будуть статті писати? А почитати нп. "Бібліотечна справа" в Вікіпедії... Де та купа професійних бібліотекарів України???
    Я була про Вас кращої думки:)

    ВідповістиВидалити
  5. Анонім09.03.11, 21:21

    Конечно же наивно полагать, что после общения, хотя бы один из интервьюируемых пришел в библиотеку. Что их могло завлечь?
    Пространный вопрос о библиотеке? - нет
    Интересное общение? - его не было!
    Привлекательный вид библиотекарей? - далеко нет!
    Лазанье странных тетенек по снегу? - согласен, неожиданно), но... тоже нет.

    А вообще-то, гулять так гулять...
    В библиотеках такие "корпоративы" бывают, что видео могли бы быть хитами ютьюба....
    А что?... под соусом "креативные библиотекари"
    можно выставлять любую безвкусицу.
    Глядишь, читатели потянутся )))

    ВідповістиВидалити
  6. @Galyna: а чому мають наповнювати саме Вікіпедію? а якщо бібліотекарі розпочнуть з веб-сайту бібліотеки?

    @Анонім: ...хотя бы один из интервьюируемых пришел в библиотеку...

    Це одна з родзинок з відео - тіпок так чесно-чесно на камеру каже: відразу ж як повернусь піду в бібліотеку:D

    ВідповістиВидалити
  7. Так одне другому не заважає. Веб-сайти, як правило, вже є, і інформація дублюється від сайту до сайту. А чому наповнювати Вікіпедію? Може через те що ми професіонали і українці? І через те що "надворі" web2.0? Можна ще почитати Пероганича, Пелещишина і Грінченка про українську Вікіпедію

    ВідповістиВидалити
  8. @Galyna: сайтів багато, але інформації на них мало.

    Пригадую, дехто з перерахованих Вами авторів дійшов до висновку, що подальший ріст Вікіпедії неможливий лише зусиллями ентузіастів:D Час показав хто правий. Загалом, у цих роботах більше догм, ніж фактажу.

    Сам зробив приблизно 10 статей для Вікі, але це не має жодного відношення до професіоналізму і тим більше до національності.

    ВідповістиВидалити
  9. Ок, залишаємося кожен при своїй думці. Тим більше, що дискусія не по темі допису

    ВідповістиВидалити
  10. Меня радует, что много видеороликов от Украiнских библиотек. И очень креативных :)
    Wikipedia (и другие об'екты web2.): в ваших руках, дополнайте
    И идеально, если не только на Украiнском, но и на английском

    ВідповістиВидалити
  11. @Ivars Indāns: ...но и на английском...

    Вже не пригадую фігуранта, але був такий скандаль, коли наш вчений написав велику хорошу статтю для англомовної вікі, тоді як для української обмежився одним абзацом.

    Все просто - англостаття (з відповідним списком літератури) може позитивно вплинути на кількість цитувань, цитування ж в Україні - мало кого цікавить.

    ВідповістиВидалити
  12. @Анонім: Даруйте за зухвальство, але Вам би не завадило з Вашою вражаючою активністю, прискіпливістю, небайдужістю в Вікіпедії діяльність розгорнути й чого доброго статей на бібліотечну тематику додалося б. А то ж негоже такому чудовому знавцю бібліотекарів, бібліотечної справи, психології, реклами витрачати свою енергію й талант на те, щоб інших в бруд топтати...

    ВідповістиВидалити
  13. Колеги! Порадійте! Побачте цих молодих людей з бібліотек! Поцікавтесь - а що там було у тому Славську?, з якої нагоди?, хто і над чим працював? і.д. - невже не виникає купи професійних питань? Невже багато хто з анонімів не дорікав з приводу "де молодь...:("
    Так ось вона!
    Дякую ПБ за позитив!
    А це відео - лише виконана практична робота учасників семінару ("семінар"-форма навчання), до речі, тільки однієї з підгруп, є й інші, просто Микола з Івано_Франківська виявився найбільш готовий до того, аби роботу своєї підгрупи виставити для публічного перегляду.
    Дякую усім і вже вкотре запрошую до співпраці!

    ВідповістиВидалити
  14. @Ірина Шевченко: ...а що там було у тому Славську?..

    Позитив вельми відносний, далі загадка яка ж мета цього всього? Всі здогадуються, що "не просто так" збирались, але тільки Микола виявився найбільш готовий.

    ВідповістиВидалити
  15. З відео склалося як у вірші Франка: «Я декадент? Се новина для мене!
    Ти взяв один з мого життя момент…». Насправді, семінар у Славському зібрав тренерів регіональних тренінгових центрів, щоби вони обмінялися досвідом, вдалими методиками, презентували свої центри, провели майстер-класи… І вони це зробили!!! Відео, що викликало таку жвавеньку дискусію – то лише результат імпровізованого дослідження потреб громади, такий собі стиснений, але "живий" і жвавий варіант, лише малесенька часточка оригіналу з якого, повірте, можна було і концепцію, і програму, і анкету дослідження відслідкувати.

    ВідповістиВидалити
  16. @Eva: Ви від Аноніма теж вимагаєте конкретних дій, чому Вам тоді потрібно вірити лише на слово?
    + Побачене у відео схоже на жарт, але аж ніяк не тягне на "дослідження потреб громади".

    ВідповістиВидалити
  17. Я нічого ні від кого не вимагаю, а Аноніму я просто з доброти душевної запропонувала один з багатьох можливих шляхів для більш раціонального сіяння зерен своєї харизми. А щодо доказів, то їх можна надати, але навіщо? Що це змінить? Анонім вибачиться за те, що назвав мене старою, тупою, бездарною тіткою? Хтось змінить своє упереджене ставлення до семінару, дослідження, молодих бібліотекарів? Навіщо все це...

    ВідповістиВидалити
  18. @Eva: боюсь Анонім Вас просто не помітив. Крім того, він писав лише про "странных тетенек", а про старих і тупих це вже фантазії.

    ...Хтось змінить своє упереджене ставлення до семінару...

    А хтось намагався довести, що це не так? Загалом, це логіка "досвідчених бібліотечних кадрів" - вони й так не зрозуміють, навіщо щось їм ще пояснювати.

    А в результаті ми отримуємо, що питання щодо мети часто викликає лише агресивну реакцію (мова не про конкретний випадок).

    ВідповістиВидалити
  19. Анонім10.03.11, 21:08

    EVA, никто не называл Вас "старою, тупою, бездарною тіткою" - это Вы сами себя так охарактеризовали и это Ваша ошибка.

    Здесь высказаны разные мнения: Для Татьяны Ярошенко - Kreatyvne video:-),
    Ирине Шевченко - нравится, наверное? Хотя нет, кажется это прозвучало типа: ну вот она, молодежь, полюбуйтесь на что она способна...)).
    Если Вы уверены в своей правоте, то не обращайте внимание на мое мнение.
    Но вся беда в том, что Вы и сами не уверены в том, что это было? и зачем? и как это выглядит со стороны?

    На критику не стоит обижаться,
    так бывает - "первый блин комом".
    Вы позиционируете себя, как "молодой библиотекарь", ну вот и делайте выводы, ищите, экспериментируйте.
    А как Вы хотели? Чтоб все восторженно заахали и захлопали в ладоши? У каждого свой вкус и свое мнение. Очень хорошо, что Вы не удовлетворились позитивными отзывами, а задумались "Навіщо все це..."

    ВідповістиВидалити
  20. @ Анонім: Ну що ж це таке? Ви ж напевне не були на цьому семінарі? Подивіться на натхненні обличчя учасників, уважно подивіться світлини, що фіксували події - тим, хто там був, було КРЕАТИВНО і КЛАСНО! І чому ці розмови про безглуздість проведеного починаються кожен раз, коли хтось кудись (але не ви, Аноніме) їде?

    ВідповістиВидалити
  21. Анонім10.03.11, 23:19

    Лариса, успокойтесь:) Я не сужу мероприятие, я не вижу ваших воодушевленных лиц. Я комментирую только то, что разместил здесь Пан Библиотекарь. Т.е. только «Креативное Видео»!!! Из видео непонятно, ЧТО ЭТО БЫЛО?
    Какие-то СТРАННЫЕ (не старые) тетеньки, в приподнятом настроении (как на рынке в предпраздничный день, когда большинство продавцов уже отметили), бегают по горам, валяются в снегу и пристают к прохожим. Причем, по недоуменным лицам некоторых лыжников, видно что "библиотечный опрос", как минимум не в тему, как максимум тетеньки его задающие, выглядят просто смешно.
    Что касается всего остального, я не имею на этот счет НИКАКОЙ информации. Т.е. я не знаю, что за мероприятие проходило в Славске. Думаю распространение информации об этом мероприятии, проходило как всегда в рамках партизанского маркетинга УБА. Соответственно и с материалами конференции (или что там у вас состоялось) мне познакомиться не удастся.
    То что там было Классно и Весело, поверю вам на слово)) Было бы неплохо, еще прислать ссылочку на сам анонс этого мероприятия, программу, организаторов/участников, ТРЕНЕРОВ, прости господи:) А уже как ДОПОЛНИТЕЛЬНЫЕ материалы, к этому мероприятию, могли быть СВИТЛИНЫ и это "Креативное Видео" (тм) или набор видео (судя по информации из вашего комментария, нас ждет еще немало веселья)
    А пока, я прокомментировал лишь то что вижу и это МОЕ МНЕНИЕ:) ...будет больше информации, обязательно дам развернутый комментарий:)

    ВідповістиВидалити
  22. Анонім10.03.11, 23:23

    А вообще, за что уважаю Пана Библиотекаря, за его лаконичность. Умение коротко, деликатно, и в тоже время остро обозначить проблему, делая это максимально корректно.

    В данном случае, фотография, которой Пан Библиотекарь проиллюстрировал этот пост, уже ОБО ВСЕМ СКАЗАЛА:)

    ВідповістиВидалити
  23. Анонім10.03.11, 23:44

    Или вот, пора уже цитатник заводить за Паном Библиотекарем:) Великолепное чувство юмора.
    ----
    Позитив вельми відносний, далі загадка яка ж мета цього всього? Всі здогадуються, що "не просто так" збирались, але тільки Микола виявився найбільш готовий.
    ----

    ПЯТЬ БАЛЛОВ:)) Охх, ТАК ЧТО ЖЕ ВСЕ ТАКИ ЭТО БЫЛО? Заинтриговали:)))

    ВідповістиВидалити
  24. @ALL: я дивуюсь, будь-який пост у якому згадується сполучення букв у, б і а викликає бурю емоцій? Назріли питання? У тенетах є купа місця, щоб створити незалежний ресурс саме для УБА.

    Багато хто з тренерів веде блоґ, підозрюю, що цю діяльність також додає у якийсь звіт, але після Славська більшість до клави так і не добралась... от і маємо те що маємо = сюжет на ютуб.

    Відео жартівливе і у порівнянні з іншими (окрім комерційних) вигідно виграє за рахунок свіжості. Але не потрібно довішувати йому серйозності. Я не помітив, щоб сам автор у сюжеті намагався це зробити...

    Завершіть фінальну сцену словами Ніла Армстронга.

    ВідповістиВидалити
  25. @pan.bibliotekar: 1.Мудрі слова в Армстронга, запам'ятаю. Дякую!
    2.Пояснювати нічого не відмовлялася, просто запитала "навіщо". І виявила ось сьогодні - якщо вибрати окремим рядком подальші репліки, що викликало це питання - есей виходить.
    3. Серйозності відео додав аж ніяк не автор.
    @Анонім: 1.Підтримую, теж поважаю ПБ за лаконічність і не лише.Ви пишіть, у Вас теж так вийде, то тільки "первые блины бывают комом".
    2. Я не просто позиціоную себе, як молодий бібліотекар, я ним Є.
    3. Мене не ображають негативні коментарі, навпаки, вони збуджують бажання жити й щось робити. Просто "болить", коли люди, називаючи убогими інших, демонструють далеко не багатство своєї душі, коли прикриваючись благими намірами, топчуть тих, для кого ту благість роблять (не конкретний випадок). Але, якщо "болить", значить - жива, а отже, все добре ;)

    ВідповістиВидалити
  26. @Eva: ...для кого ту благість роблять...

    Це ж був не з'їзд волонтерів-благодійників, а тренерів-професіоналів, які якісно виконують свою роботу.

    Приміром, футболісти теж "роблять благість" пропагуючи здоровий спосіб життя, але якість їхньої гри оцінюють не за кількістю проведених маскультробіт.

    ВідповістиВидалити
  27. @pan.bibliotekar: Ви мене не зрозуміли, я "роблять благість" вжила не відносно тренерів-професіоналів, в жодному разі! Я радше натякала на зловживання анонімними коментарями (зауважте, не беру якийсь конкретний випадок), коли коментар пишеться, щоб ніби то вказати на помилку, поправити, порадити..."зробити добру справу". А якщо зануритися в корінь, то, лише для того, щоб скориставшись чиєюсь слабкістю, показати себе сильного. От і все.

    ВідповістиВидалити
  28. @Eva: погоджуюсь, що 1-ший коментар Аноніма був надто різким. Це, підозрюю, у нього таке переконання, що саме так можна пробити броню. Як на мене - нічим не проб'єш.

    Чомусь часто при оцінюванні будь-чого використовують лише 2 категорії: добре і зле. При чому доходить до абсурду: або все добре, або все зле.

    Якщо приміром, напишу про помилку в репозитарії, то велика ймовірність того, що знайдеться такий коментатор який вважатиме, що я переконую познищувати усі репозитарії.

    Ось щодо семінару з'явився допис на ТТІВБ. 56 учасників! а хто пише звіт про дискусії, тренінги, обмін досвідом? Президент УБА (цікаво скільки коментарів-відгуків буде? може хоч заставлять). Ось вам і польове дослідження.

    Ви, до речі, не хочете поділитись досвідом як провести найкращий майстер-клас?

    ВідповістиВидалити
  29. @pan.bibliotekar: Залюбки поділюся! Записуйте: місце зустрічі - Ярмарок бібліотечних інновацій, 11 квітня, Київ. Жадайте!

    ВідповістиВидалити
  30. @Eva: я не про майбутній, а про вже проведений і високо оцінений майстер-клас у Славську.

    ВідповістиВидалити
  31. Більшість презентацій, що я робила і використовую під час тренінгів чи майстер-класів доступні аудиторії в блозі "Веб-спілкування, нетикет", я нічого не зберігаю «тільки для себе», усі їх можуть використовувати. В тому ж блозі в рубриці "Скарбниця" можна скачати деякі додаткові роздаткові матеріали. Методико-бібліографічні матеріали "Культура мережевого спілкування" можна зажадати в будь-якій обласній бібліотеці для юнацтва.
    Але ще є один нюанс, успішним майстер-клас, тренінг чи презентацію, робить тренер. Якщо хочете побачити мене саме тієї миті, скористайтеся машиною часу.
    Щоб відчути мою енергетику, можна спробувати прикласти руку до цього коментаря.

    ВідповістиВидалити
  32. Анонім11.03.11, 17:45

    У тебе попередній і наступний допис значно цікавіші, але всі біжать коментувати жінок в снігах.

    ВідповістиВидалити
  33. Ярослава11.03.11, 20:55

    Читала коментарі – дуже цікаво! Але ж я одна з тих хто «лазив у снігах»! і таки досягла мети!!!!! (продивіться ролик ще раз з самого початку)! Згадайте основи ПР та реклами!!! «Ми – зацікавили, про нас – заговорили!!! ….» За день і ніч було зроблено відео кліп, що не залишив байдужими.
    Ви його обговорюєте? Вас цікавить що ми робили на семінарі? …. Ви посміхнулися? (ну, хоча б криво?) – ми досягли мети!

    ВідповістиВидалити
  34. @Анонім: ...попередній і наступний допис...

    Так у мене буває. Але ось про ResearchBlogging не коментували, але прочитали в USW і вирішили конкурс наукових блоґів організувати. Поведінку тирнет-користувачів часто важко прогнозувати.

    ВідповістиВидалити
  35. @Ярослава: ...і таки досягла мети... про нас – заговорили...

    Якщо мета була з'явитися на блозі ПБ - то я Вас вітаю! В Україні є рух (здається) FEMEN, про них також часто говорять. У Славську-2012 можна використати їх передовий досвід.

    Зі слів Шевченко кліп зробив Микола з Івано-Франківська, щодо решти МИ нічого не відомо.

    ВідповістиВидалити
  36. Анонім12.03.11, 07:51

    @Eva - вы столько сил потратили на аналитику моих постов, пытаятсь цитировать (своими словами ), "занурюватись в корінь"...)))

    У меня не было никаких других целей,
    кроме как просто высказать СВОЕ МНЕНИЕ.
    Я это сделал в своем первом посте. Вот оно:

    "Единственное, что есть веселого в этом видео - музыка. От всего остального не покидает чувство убогости и какой-то нелепости..."

    Если бы было просто "серо", я не комментировал бы вообще. Вот и все. А вы ищете, какой-то "подтекст" в целях и сути моих постов. Все предельно ясно.

    @pan.bibliotekar: ...В Україні є рух (здається) FEMEN...можна використати їх передовий досвід.

    - ну зачем Вы так))), теперь "Креативное видео" мне представилось в том же исполнении, но в стиле FEMEN ))))

    EVA - ЭТО ШУТКА.

    ВідповістиВидалити
  37. У Славську були також і бібліотекарі-чоловіки...

    ВідповістиВидалити
  38. @Ірина Шевченко: ...були також і бібліотекарі-чоловіки...

    І що? У Вас то "були молоді бібліотекарі", то "бібліотекарі-чоловіки"... Для Вас крім гендеру і віку бібліотекарі ще чимось різняться?

    ВідповістиВидалити
  39. количеством извилин в мозгу, например? Вы это имеете в виду?

    ВідповістиВидалити
  40. @Ірина Шевченко: Люди ж працюють тренерами, які у них можуть бути проблеми з ізвілінами?

    Н-лад якістю підготованих матеріалів для семінару, чи активністю під-час семінару?..

    ВідповістиВидалити
  41. ото зачепило за живе. На яку тему у Вас були ще дописи з такою кількістю коментів?
    А тема насправді актуальна - я про працівників бібліотек, про підтримку нових ідей, постійно, у роботі, впровадження, підтримка, розвиток - кожен день, а не на виїзних семінарах та конференціях. Славськ, Судак - ну хто би не їхав, особливо у відрядження, не своїм коштом...Напевно всі - якщо є можливість. А тут - робота, рутина, кожен день треба намагатися щось зробити, розвинути. І як правило - важче виконувати, контролювати, довести роботу до пуття, аніж кинути ідею - а там як піде. А колектив підняти, розрухати, щоб за стелажами не відсиджувалися...Сумбурно трохи, але наболіло.
    І як на мене -більше користі все-таки приносять наукові заходи, нп. в університетських бібліотеках - конференції, семінари

    ВідповістиВидалити
  42. @Анонім: Eva - это не шутка, это никнейм. Никнейм - это витуальное имя. Якщо захочете створити собі нік, я Вам із задоволенням допоможу і віртуальний профіль теж. Не зловживайте верхнім регістром, це сприймається як крик.

    ВідповістиВидалити
  43. @Galyna: ...були ще дописи з такою кількістю коментів?..

    Були, особливо фрагмент листа до Януковича=).

    ...ото зачепило...

    А що так зачепило?! Я просто дивуюсь... Виставив кумедний кадр з кумедного відео. Відразу з'явились у тенетах дописи про сам семінар, і від самих тренерів, і коментарі.

    Щоправда, чомусь на інноваціях став дружнім в лапках, проте переконаний, що саме про такий зворотній зв'язок багато розповідалося і на цьому семінарі також.

    ...більше користі все-таки приносять наукові заходи...

    Доведіть? Мені н-лад такі семінари більше до вподоби, бо вони спеціалізовані. Теми наукових конференцій часто аж надто широоооооооченні: від зародження письма і до космічного майбутнього бібліотек.

    ВідповістиВидалити
  44. Роблю налисники і думаю - знову поспішила сказати:). Репозитарій, наукометрія, вебометрія - це все в мене з конференцій Інформатіо. Але ж остання Інформатіо, на якій була - в ЛНУ. Семінари в НАУКМА - авторське право, дні науки в НАУКМА - ПЗ для єдиного пошуку по базах даних періодики, Пз для керування колекціями...Семінари в Львівській політехніці - не все, але дуже багато корисного, нехай не нового, але в голові так гарно поскладається:). Може що забула - простіть...:). Ну і з кожним разом все менше доповідей про "нашу бібліотеку" і "комп'ютери в нашій бібліотеці"

    ВідповістиВидалити
  45. @Galyna: ...все менше доповідей про "нашу бібліотеку" і "комп'ютери в нашій бібліотеці"...

    Ой, так... ще пару років тому такі доповіді були тотальними: стільки-то компутерів куплено, за компутери стільки-то працівників посаджено ітд.

    Крім того, минулого року помітив, що час пленарного засідання почали безпрецедентно зменшувати. Вірною дорогою йдемо=)

    ВідповістиВидалити
  46. @Eva - вже вкотре зачитуюсь вашими коментарями. Вірною дорогою йдемо - аноніми стали трохи краще добирати слова :). Але роботи у вас попереду ще немало, бо ще немало людей потребують ваших майстер-класів з мережевого нетикету :)))

    ВідповістиВидалити
  47. Анонім13.03.11, 11:38

    Eva, фраза - "ЭТО ШУТКА", касалась исключительно моего поста, а не вашего никнейма. Дабы вы в очередной раз не сказали, что я назвал вас старыми или тупыми, т.е. не искали в посте то чего в нем нет. Впрочем вы ВСЕ ТАКИ НАШЛИ.

    Что касается никнейма, то это для меня очень сложно, наверное нужно записаться в ваш кружок, дабы постичь такие сложные материи.

    С удовольствием бы записался, если б не тот факт, что с 1998 года я занимаюсь разработкой сайтов и ПО:) Поэтому времени остается только на мелкие радости, в виде посещения блога Пана Библиотекаря и поиска здесь таких чудесных персонажей как вы:)

    Учитесь Ева, работайте так чтоб выражение "Молодой библиотекарь", не стала в дальнейшем синонимом, вашего же определения: "старою, тупою, бездарною тіткою" Я вам желаю только успехов, и хороших учителей.

    ВідповістиВидалити
  48. @НевиліковнийОптиміст: ага, справді "вірною дорогою йдемо". 56 учасників, 4 дні роботи, а на питання - "Зачем идете в горы вы?" не можуть відповісти ні тренери, ні партери проекту... Такою дорогою ми вже давно йдемо.

    А щодо нетикету і коментарями якими Ви зачитуєтесь - Eva приписала Аноніму слова яких не було. Що відбулось коли Eva усвідомила же помилилась?

    ВідповістиВидалити
  49. @pan.bibliotecar: Що відбулось? Eva мала достатньо сил, щоб визнати помилку, так, гіперболізувала. Хоча могла написати есей про різні площини сприйняття інформації, про двозначність деяких семантичних конструкцій і т. д., і т.п.
    Але попри все, мені приємно, що отримала скільки порад і відгуків від розробника сайтів і від досвідченого блогера. Дякую вам! Ви теж провели найкращий майстер-клас.

    ВідповістиВидалити
  50. @Eva: я про те, що у НевиліковнийОптиміст подвійні стандарти: одні для гіперболізацій Eva, інші для Аноніма.

    @ALL: Загалом, це вже давно все пусте... Море деструктивної агресії і страх ревізії. Ті хто розповідає про "зворотній зв'язок etc.", насправді не в силах його організувати.

    ВідповістиВидалити
  51. @pan.bibliotekar якщо ви і далі хочете про це поговорити та щоб вам до кінця все "розжували" - you're welcome. Хоч, правду кажучи, після таких розмов бажання коментувати ваші дописи пропадає надовго, и не тільки в мене.

    Крім помилкового коментаря, у Еви були й інші і відносно нетикету, і відносно інших аспектів діскусії, які мені дуже сподобались і якими я зачитуюсь.

    Будьте певні, що і всі тренери, і всі партнери знають відповіді на всі ваші запитання. І відповідь була дана вже не один раз (не тільки на вашому блозі), проте ви вперто бачите тільки те, що хочете бачити + беретеся судити те, про що маєте далеко не повне уявлення. Це ваш фірмовий стиль? "Броня"? Маєте повне право - ми живемо у вільній країні, і кожен поводиться онлайн відповідно до своїх життєвих принципів. Планую якось зробити окремий допис на цю тему, а вам бажаю успіхів у пошуку відповідей на всі ваші запитання.

    ВідповістиВидалити
  52. @НевиліковнийОптиміст: ...бажання коментувати ваші дописи пропадає надовго, и не тільки в мене...

    На майбутнє планую виставляти менше кумедних малюнків, що значно спростить не тільки для Вас це завдання.

    ВідповістиВидалити
  53. ))))як все цікаво.
    Так і я трошки скажу. Відео робил в звичайних програмах + декілька годин перекодовували так як вибивали ерори (відео з камери не читалося)
    + відео просто виставив для колег, хто ще не мав.
    Дуже просто когось критикувати коли свого нема))).
    На рахунок вікепедії. То я згідний, для чого її наповняти??? Є багато інших сайтів, дотого ж і свій створити не важко)))

    ВідповістиВидалити
  54. @fantom2: Ви пшете, що виставили для колег, а інші переконують, що це дослідження потреб громадськості. А загалом - як враження? Чи сильно потерпали від нестачі тирнету?

    ВідповістиВидалити
  55. багато я втратив під час своєї відсутності... Нічого. Тут недовго залишилося. Тітоньки у Крим зібралися. Наступна вилазка обіцяє бути ще більш жвавою. Чого тільки тепер чекати. Чи будуть вони пливти до буйків, чи ниряти з аквалангом за читачами, чи будуть бігати по пляжу та запитувати відпочиваючих про бібліотеки? А може щось більш креативне?

    ВідповістиВидалити
  56. Те що це дослідження потреб громадськості я не заперечую. Справді хтось катався на лижах, хтось підходив до людей і питав їхню думку. Були дуже цікаві відповіді, навіть шокуючі відповіді. Деякі люди ніби в танку живуть...Всі ці питання ми на наступний день обговорювали з 13:00 до 17:00 а потім всього навсього дивилися презентації та відео 4 підгруп (це відео тільки нашої підгрупи)щоб повеселішати і розслабитись і піти на вечерю))...
    В мене інтернет був і ще в декого київстар, наше горе і щастя, ми фонограму тягли з нету 25 хв 3Мю...от так...

    ВідповістиВидалити